30.01.2020
Warsztat kancelarii WKB dla Krajowej Izby Gospodarczej na temat współpracy z mediami w sytuacjach kryzysowych
„Potrzeba 20 lat, aby zbudować reputację firmy i zaledwie 5 minut by ją zniszczyć” – ta złota myśl Warrena Buffeta, która na co dzień znajduje odzwierciedlenie w świecie biznesu, była punktem wyjścia do warsztatu WKB dedykowanego członkom KIG.
O tym jak najlepiej wykorzystać przysłowiowe 5 minut i strategicznie przygotować się do zarządzania kryzysem medialnym, mówiła Paulina Maślak-Stępnikowska (senior associate) z praktyki prawa własności intelektualnej i TMT, we współpracy z Agnieszką Wiercińską-Krużewską (partner) oraz Tamarą Surman, dyrektor ds. relacji biznesowych i marketingu.
W trakcie warsztatu eksperci poruszyli następujące kwestie:
- Jak zbudować strategię komunikacji firmy w czasie kryzysu?
- Czy można wstrzymać publikację?
- Czy każdy tekst można autoryzować?
- Co zrobić kiedy opublikowane informacje są nieprawdziwe albo krzywdzące?
- Czy można zablokować informacje w internecie?
- Media społecznościowe – jak reagować na czarny PR?
Warsztat był współorganizowany przez Krajową Izbę Gospodarczą i kancelarię WKB.