Członek zespołu prawa własności intelektualnej & TMT.
Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, w szczególności prawie autorskim i prawie własności przemysłowej, w tym prowadzeniu postępowań zarówno przed organami krajowymi, jak i międzynarodowymi.
Wspiera podmioty z branży technologicznej, retail, wydawniczej i modowej, w tym m.in. wydawców prasy i książek, producentów obuwia, przedsiębiorców z obszaru automotive, doradzając i prowadząc sprawy w zakresie krajowej i międzynarodowej ochrony znaków towarowych, wynalazków, wzorów użytkowych oraz przemysłowych, także w toku postępowań spornych.
W przeszłości doradzała przedsiębiorcom w opracowywaniu strategii ochrony produktów i technologii dla potrzeb ich komercjalizacji i dystrybucji, a także zwalczania naruszeń na rynku krajowym i unijnym.
Reprezentowała klientów przed sądami powszechnymi, w tym Sądem Unijnych Znaków Towarowych i Wzorów Wspólnotowych, UPRP, EUIPO oraz WIPO.
Zrealizowała roczne stypendium na Ruprecht-Karls-Universität w Heidelbergu, ukończyła również podyplomowe studia w zakresie praw własności intelektualnej przy Centrum Praw IP im. Hugona Grocjusza.
Współautorka branżowego poradnika „Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” (2019) wydawnictwa Publicon.